2024. május 16.

 




Hallgató a szemináriumon: - Fog Tanárnő vizsgáztatni év végén?
Én: - Nem szoktam vizsgáztatni.
Hallgató a szemináriumon: - De nagyon jó lenne, ha Tanárnő is vizsgáztatna!
Én: - Ezt a tavalyi csoportom is szuggerálta, de nem. Majd ha századszor is megkérdezik, lehet, hogy elgondolkozom rajta.
Hallgató a szemináriumon: - Óh, ha csak ennyi kell, akkor én most rögtön megkérdezem százszor!

...

Hallgató szeminárium végén: - Azért örülnénk, ha tanárnő vizsgáztatna, azt szoktuk meg eddig, hogy a szemináriumvezetőink vizsgáztatnak. (Ebből a tárgyból összesített vizsganapok vannak, így ez lényegében kizárt.)
Én: - Mit szokott meg?! Elsőéves és még egy normális vizsgaidőszakuk sem volt! Tavalyi félévben mindenből megajánlott jegyeket kaptak! Ha ezt egy megkérgesedett ötödéves mondaná, akkor csak-csak, de még fiatal ilyen kijelentésekhez!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése