Jégkirálynő kollegina call centerben van ma. A csapatban nem ő a legszociálisabb, sem a legempatikusabb, kifinomult idegrendszere és ízlése ösztönösen löki le magáról a hétköznapi emberek hétköznapi problémáit. Amikor meglátja, hogy a következő rögzített hívásban az ügyfél részletes jogi tanácsadást kér azzal kapcsolatban, hogy mit tud kezdeni a szomszéd rózsabokrával, ami ránőtt az ő tűzfalára, megkéri Bolond kollégát, hogy vegye át tőle ennek a hívásnak az intézését, mert neki ehhez ma már nincsen idegrendszere.
Bolond kollégának az ilyen és hasonló ügyfelek a speciálitásai, készséggel és nagy várakozással vállalja a hívás lebonyolítását. Hosszan, ízesen és többszörösen kiemeli az ügyfélnek, hogy az esetére az ún. áthajló ágak szabályát kell alkalmazni, és hogy az ügy az áthajló ágak jogi problémakörébe tartozik, majd kioktatja az ügyfelet, hogy a szomszéd rózsáit nem szabad levágni, sem a bokrot gyökerestől kiirtani, hanem csak a zavaró ágakat lehet eredménytelen felhívást követően lemetszeni.
A tanácsadás hallgatása közben Gyógyító asszisztens kolléga, aki most kezdett el ismerkedni a jogászi világgal, az áthajló ágak problematikájának a többszöri taglalásakor ösztönösen fel-felkapja a fejét, miközben automatikus, gyanakvó pillantásokkal néz körbe, mint aki éppen nem tudja, hogy ott van-e, ahova reggel bejött.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése